Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum en

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Comment

P1050464.JPG P1050462.JPG

Er is deze namiddag nog een BBG uit de tent gegaan om 48 uur in nocturne te verblijven vooraleer we eraan beginnen te knippen. In de tent hangen al drie exemplaren op de nicorolls, bij het water geven laatste keer wou ik eentje verzetten en die plooide spontaan door onderaan de hoofdstam door het gewicht van de top, gelukkig zonder veel erg kunnen herstellen met ondersteuning door zo'n nylon rolding. Alleen de LV begint een probleem te worden nu, tijdens lamp uit is het 65% en dat vind ik wat veel voor de plantjes met dikke knotsjes Ik heb al een nutteloos eindstuk van mijn afzuigslang afgeknipt en een bocht verwijderd om minder weerstand te hebben maar dat schijnt niet veel te helpen, nu het weer buiten werkt ook niet mee om de LV naar beneden te krijgen dus...
        Mijn dag is goed, ik ga nu wat BBG-schaartjesshit roken, vrijdag nog een BBG knippen en voor de rest de overige tien in de tent nog wat verwennnen

Grtz,

DJ Felix

Comment

Comment

Comment

sigpic

Comment

Comment

Comment

Killing time!!!

Dag 75 - 12/12 - Dag 60 Bloei

Ik heb nog een BBG uit de tent gehaald die volledig aan het vergelen was. Intussen stond er al eentje 2 dagen in het donker en die hebben we vandaag geoogst. Het was het kleinste van die soort, ik gaf 'r niet veel kans maar al bij al word ik nog redelijk beloond door die mini-me voor de geleverde zorgen.

P1050472.JPG P1050475.JPG

In de tent gaat het goed met de overige acht stuks (3 BJ + 5 DAH) en ik heb beslist dat ze lekker verder mogen afbloeien onder 400 Watt vanaf nu. Lamp hangt op 38 cm van de planten.

Wat sfeerbeeldjes

P1050466.JPG P1050467.JPG P1050468.JPG P1050470.JPG P1050471.JPG

Grtz,

DJ Felix

Comment

Comment

P1050476.JPG Proper plantje, zeer weinig knipwerk hieraan.

De rest in de tent doen het goed, de laatste en dikste BBG'er begint zelf van die nieuwe foxtails aan te maken op de hoofdbud, en die staat al meer dan een week op gewoon water te spoelen, ik snap er niks van
                        Voor de rest na een bericht van een medeforummer over toprot toch ook maar eens grondig gecontroleerd maar niks gevonden gelukkig. LV 40 - 60 / Temp 18,5 - 24. De BJ's en DAH's zijn precies bestrooid geweest met poedersuiker de laatste dagen, dus dat zit wel goed
                        Ik denk wel de overige te stoppen met voeding en GS te geven, misschien de DAH's nog deze week voeden maar dan stop ik ermee en mogen ze nog een tweetal weken spoelen, als ze daar zo lang zin in hebben tenminste.

Grtz,

DJ Felix

Comment

P1050493.jpgP1050494.jpg Redden wat er te redden valt zeker?

Wegens werk helaas geen tijd meer om alles in detail te bekijken, vanavond uitgebreide inspectieronde in de tent.

Grtz

Comment

Comment

Comment

Comment

Bezig...
                                X